vecka 37

ny vecka nya planer oh läxor -.-'

måndag: träna på morgonen sen skolan, två lektioner sen hem tare lugnt tror jag ? plugga
tisdag: skolan, sen så kolla på träning kanske eller hem ? oh har spanska läxa typ ett helt kapitell -.-'
onsdag: skolan, sen typ på "kalas" typ hos kusinbarnen ;) hah , sen spanska läxa tror jag brukar få från tisdag-onsdag.
tosdag: skolan, engelska läxa oh sen typ kolla träning kanske ?
fredag: skolan , sen hem till emmie oh sova där .. övernattnings sak ;D
lördag: typ kolla på sthlms handbolls cup ?
söndag: samma som lördag, kanske ska på premiärern på UP med pappa x)

det e vad jag ska göra i veckan tror jag sen blir det säkert mer läxor oh så menmen -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0