THIRSDAY

tjaaa ! ;D
idag så va vi i skolan som vanligt hade lite SO , engelska , matte , lunch , svenska oh sen handboll .. gjorde cooper test oh några rörlighets test .. jag och frida a fick stå och räkna när alla sprang hur många varv och vilka tider alla fick christian e fan snille snabb ;o typ lika snabb som niorna :O typ 2,4 kilometer på 8 minuter eller något sånt ? menmen sen så åkte vi till gurra oh jag oh ebba e kollade lite på handbollen sen så gick jag hem , duschade . sen gick jag till syrran hämtade en väska sen hem oh åt nu sitter jag här och kollar på idol jag <3 idol det e fan as roligt juh ? (; men har tyvärr inga bilder från idag "/

hörs senare puss


Kommentarer
Postat av: !

Inga prov idag heller?

2009-09-10 @ 20:52:54
Postat av: Lovisa Tekla Evelina♥

Idol :D

2009-09-11 @ 22:25:08
URL: http://fotopic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0