sööndag

nu sitter jag här oh kollar på ensam mamma söker , efter en underbar heeelg ;) i fredags så började det med skolan som vanligt sen så tog jag oh ester bussen till slussen vilda åkte med fast hon gick av vid nacka. sen missade vi precis bussen till grönan .. så vi fick vänta en kvart. men sen så fixade vi inträde sen gick vi oh åt på resturangen , hamburgare blev det. mums. sen så gick vi väll runt oh kollade lite grann ? oh köpte sockervadd oh lite godis sen träffade vi carro oh niclas oh körde lite på godis grejer men vann inget "/ hah xD men sen så typ en halv timme innan håkan skulle komma försökte jag oh ester tränga oss in bland allt folk vi fick faktiskt bra platser ! men seriöst ni som säger att håkan inte kan sjunga gå oh ta er ! men hah sen så åkte vi hem till mig när det va slut. sen så kollade vi på ngn film somnade efter 10 minuter typ ;o sen igår gick vi upp oh åt frukost sen så drog ester vid typ halv två ? då kom vilda då drog vi till mölnvik med mamma oh mamma köpte present till sin BFF hah juste ni glömde väll inte oh gratta VÄRDENS BÄSTA TONÅRING , ALEXANDRA ! hoppas du fick en bra födelsedag ! men så hyrde vi filmer oh köpte lite mat sen åkte vi hem oh jag oh vilda körde lite tv spel. sen så kom ronja då kollade vi på film sen drog typ mamma sen efter ett tag började vi laga lite mat, tacos. sen så kollade vi på en film till sen så kollade vi på massa saker från dagis som jag har gjort typ x) sen så ringde vi lite. hah sen gick vi upp oh kollade lite på filmen. sen somnade vi vet inte riktikt när ? ganska tidigt runt ett kanske ? idag vaknade vi gick upp oh gjorde frukost :) sen kollade vi på tv sen duschade jag sen vid två åkte jag ronja vilda oh mia björn oh nil till sickla oh kollade lite sen åkte jag hem oh nu har jag ätit middag oh så :) nu kollar jag som sagt på ensam mamma söker hah :P

kommer en bild bomb snart också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0