SKÖN MÅNDAG

det började att jag gick upp vid halv sju .. sen fixade jag mig , tog en macka oh lite juice sen så skjutsade mamma mig sen så tränade jag i 45 minuter sen så duschade jag sen vid tio i nio plockade mamma oh pappa upp mig när jag hade tränat , dom skulle till jobbet så dom skjutsade mig till skolan i bilen så drac jag en smothie. sen i skolan så började vi kvart över nio. då hade vi spanska det va inte så jobbigt gjorde bara lite om siffror oh månader oh sånt .. sen så hade vi SO det va inge jobbigt vi skulle bara göra lite läng- oh bredd grader :P sen slutade vi kändes som att det va ganska onödigt att gå till skolan men ändå, sen åkte någa till nacka ett tag, sen åkte jag oh vilda till alex, hos alex blåste vi lite blåsbubblor xD hah oh sen klipte jag oh vilda alex hår hah asso bara topparna sen vid halv tre drog jag ner till gurra kollade om min frisör hade ngra klipp tider den här veckan men icke sa nicke , så då gick jag hem oh duschade oh så nu sitter jag här har just pluggat lite spanska ;D nu får ni lite bilder från idag kanske inte så roliga men ändå,

bubblish




converse


skriver mer ikv. pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0