SKATBOET

fyfan vad kul jag har haft dom senaste dagarna tack för två/tre grymma dagar (;
hah i tisdags efter träningen åkte jag oh ester hem till torsten oh dom duscha sen åkte vi till lill plogen. sen kom ronja då beställde vi mat oh käkade. sen drog vi till Ica , köpte lunch , godis oh dricka. sen så åkte vi hem till torsten kollade på idool , sen gjorde vi inte så mkt sen skulle vi gå ut i ute rummet för vi skulle sova där oh då somnade ronja efter ett tag. då gick vi in oh hämtade datan, oh kollade på Ebba & Didrik sen somnade vi efter ett tag. igår så vaknade vi någon gång ? gick oh åt frukost fixade oss oh packade ner allt igen.. ah ni fattar sen gick vi ner till hagabergsvägen tog bussen till älgstigen. där fick vi vänta ett litet tag på klassen då hittade vi en kundvagn oh där la vi ner våra väskor men sen när klassen kom. fick vi inte ha våra väskor där för therese oh micke (therese är våran mentor oh micke en lärare för dom skulle vara med oss) sen så gick alla till "skatboet" iallafall det va ganska fint asso det låg vid vattnet oh så. sen fick vi äta våran lunch som vi hade med oss. sen fick vi våra stugor :) då gjorde vi i ordning lite. sen körde vi typ massa lekar. sen så blev det middag. oh sen körde vi kort. hah sen gjorde vi typ inte så mkt. jo ronja kom fram till att jag oh ibbe e lika ? men hah nej. sen så började det bli lite mörkt. då skulle vi köra ännu mer lekar på fotbollsplanen. hah jag ester ibbe oh oskar gick typ in i skogen oh så hela tiden oh skrämde alla det va skit kul hah. oh ibland va ronja m också ;) men ronja blev jätte skrämd :P hah, men sen blev det mörkt oh då blev det korvgrillning oh marsmellows (stavning?) hah jag oh ronja fick massa av markus hah eller vi tog först men sen sa han att vi fick x) hah, sen gick vi typ upp till stugorna för då skulle typ alla va inne i stugorna kl. 23.00 oh det va den typ då.. men hah då började jag oh ronja typ smsa med markus,oskar, björn oh ibbe för det va dom ända andra som va vakna oh viktor. hah oh då började ester smsa med therese våran mentor ester ditt pucko hah. ester bah, hej tessi .. sen vet jag inte vad hon skrev hah oh therese svarade också hah det va kul x) men sen så vid typ 1 gick vi till killarna oh då upptäkte typ therese oss .. fan hah så då gick vi oh kollade på film i våran stuga. juste innan vi gick in i stugorna satt typ jag ester ronja torsten dennis oh ibbe oh kolla på idol på min data för vi missade ju det hah. men sen vid två typ ? somnade ronja ester oh torsten. då hade alla i alla andra stugor typ också somnat utm ibbe xD så smsade med han , lyssnade på musik oh spelade spel hah . sen somnade jag också typ en oh en halv timme efter alla andra men jag fick ju reda på lite saker (A) hah ;) nu måste jag va tyst. men sen så idag blev vi väkta gjorde frukost städade oh åkte hem. det va typ det vi gjorde.

jag har iallafall haft kul 7d1 är bästa oh mäst cepade klassen hah bara jag ester ronja oh torsten som fattar som skrattar åt ......... hah hela tiden x) menmen shit vad långt det blev men bilder kommer .. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0