NY HEADER

japp som ni ser har jag en ny header vet inte så snygg.. men jag orkade inte ha den förra , för somrig oh har haft den as länge -.-
men idag så mötte jag mickis torsten oh ronja i gurra vid tio över sju :) sen vid tjugo över åkte vi sen började vi klockan åtta då hade vi svenska men vi hade vikarie -.- hah vi körde iallafall någon lek sen gjorde vi något konstigt som ingen fatta i någon bok oh vi hade inte rätt böcker ? haha fatta inte riktigt "/ hah juste sen så kom björn idag han har typ vart hemma två dar eller något oh markus sa att han hade svin inflensan men det hade han inte haha :P men alla i typ c , va fett taskiga mot han oh typ blev as rädd så fort dom såg han men ändå sen hade vi NO då gjorde jag oh torsten klart våran sak med fiskar haha , torsten blev fett nöjd med våran bild hah men den blev seriöst fuul xD haha , men sen fick vi kolla på lite djur oh så asso uppstoppade oh sånt ? sen hade vi spanska , typ glosor gick igenom en läxa oh sen typ skulle vi göra någon dialog hah jag oh vilda äger ;) hah , sen så när vi skulle gå skulle vi typ stå på ett led allaihop, så skulle våran spanska lärare säga ett ord på svenska så skulle vi säga det på spanska hah, patrik eller va han heter i 7d2..fuska som vanligt , våran spanska lärare bah, adjö .. då skulle han säga det på svenska men han bah, a bra hej då . bara för hon sa adjö -.- men sen så käkade vi lunch, fisk.. sen gick vi till idrotten jag kollade på men ändå .. hah dom slapp iallafall ha ute idrott oh jag slapp stå ute oh fryyysa (y) sen så hade vi matte hah då hade vi lennart en vikarie han e fett dampig -.- men jag ronja hade kul iallafall på matten hah oh ibbe ;) ps. ibbe är riktigt seg täänkt oh han biter alltid på något när han ska tänka .. menmen , sen tog vi bussen hem nu sitter jag här oh pluggar oh dricker lite coola .
 
imorn har vi skoolfoto "/
men nu ska jag fortsätta plugga ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0