ingen uppdatering i helgen.

som ni ser kommer det inte bli någon uppdatering imorn eller på lördag tror jag ? sen tror jag att jag skriver på måndag ;D för imorn så ska jag oh träna på morgonen sen drar jag till skolan, sen hem snabbt duscha oh packa lite sen direkt till emmie på fest eller vad man ska säga ;o sen så sover jag där sen på lördan hämtar mamma eller pappa mig där eller båda ? så drar vi oh kollar på en match ( sthlms handbolls cup ) sen kanske vilda åker med oss.. får se imorn det beror på om hon fick får veta det imorn i skolan. sen så åker vi kanske oh kollar på ett par tränings skor eller spring skor eller aa , till mig tror jag. sen vet jag inte ? eller jo rickard oh camilla kanske skulle komma men aja , sen så sover vilda kanske här kanske ngn mer ? sen så på söndag ska jag pappa vilda ? oh eventuellt ngn mer på preiären på filmen UPP vet inte varför eller pappa ville se den !?! hah men sen så e det slut spel för gurra i sthlms handbolls cup så ser min helg ut ungefär vet inte riktigt än... menmen , det här blir sista inlägget för ikväll , nu ska jag bara ta det luugnt ? oh ska snart gå oh lägga mig sköönt ! har vart duktig oh packat ner tränings kläder oh så imorn oh lagt fram några kläder eftersom jag inte hinner hem imellan träningen oh skolan -.- men nu får ni hare bra
puss o hej.


Kommentarer
Postat av: isabelle

fin blogg du har :)

2009-09-11 @ 19:42:53
URL: http://isabellefrode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0