I VECKAN SKA JAG ..

måndag: skolan sen typ hem oh packa till skatboet kanske ?
tisdag: skolan sen hem oh hämta pakning sen ner till träningen sen typ handla saker till onsdag oh sen sova hos torsten.
onsdag: åka till skatboet med klassen. det ligger typ vid Grisslinge.
torsdag: kommer hem från skatboet vid tio/elva ? sen typ packa om lite xD ?
fredag: skolan sen sova hos Ronja
lördag: sova hos Ronja.
söndag: vet inte ?

som ni ser så kommer jag inte vara hemma så mkt i veckan så det blir ingen toppen uppdatering. men jag tar med mig lilla datan till skatboet oh jag ronja torsten oh ester ska ju vara uppe hela natten så det blir säkert lite uppdatering då ;) hah ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0