EMMA FÄLTH

jag läste percis din blogg. oh jag tycker också att det känns som vi håller på att glida isär men vi klarar det här tillsamans right ? för jag älskar dig det kommer jag alltid göra bästis. fan allt med dig det e sånt som aldrig kommer bli lika kul som med andra .. fatta att jag bara har känt dig i 3 år ;o första gången vi träffade varandra va ju första dagen i fyran när vi gick i vita. oh då första gången vi fick bestämda platser fick jag sitta med dig , gurra oh oliver/XS hah du fattar. aa oh kommer du ihåg när vi skulle rita / klippa massa saker då i skolan oh både oliver oh gurra sög på att klippa oh vi retade dom hela tiden på dig . hah , sen så första gången du va hemma hos mig i mitt gamla hus så när vi skulle äta mellis oh du spruta typ ut mjölk haha xD sen så va vi typ med varandra hela fyran. sen på sommarlovet så va jag ju med dig på Gotland oh så det va så jäkla kuul :D oh så va det ju godisboden haha det va gryymt . hah , han står juh där ditt ägg ;) ha, sen i femman vet jag inte vad som hände ? vi va inte lika mkt med varandra iallafall. sen så i sexan va vi mer med varandra iallafall oh efter jag va i Turkiet oh du envisades med att jag hade en brum roxy mössa oh det är en vit quiksilver mössa hah du har fortfarande inte erkännt att du har feel haha . sen så i sexan va vi med varandra as mkt alla måndagar oh onsdagar som vi va med sara också innan fotbollen. hah juste på en fotbolls träning när vi hade as roligt med .. "isak min bror" oh "spring bil snö penna" hah .. varje matte lektion när jag behöver hjälp tänker jag på våra fina hjälp skyltar med linjalerna oh det hah .. sen sommarlovet har tiden gått så fort oh det känns vekligen som vi glider ifrån varandra.. men det ska vi inte göra eller hur ? det vill jag verkligen inte ! även fast vi går på olika skolor oh så nu .. men vi ska fortfarande kunna hålla ihop för vi sa väll bästis ? aa det gjorde vi, idag igår imorgon föralltid.

jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0