SÖNDAG

har ingen lust om att skriva vad jag har gjort i helgen men kan skriva om idag iallafall ;D alexf oh vilda sov juh här iallafall sen i morse gick vi upp halv nio blev väkta av väckarklockan då kollade vi lite på tv sen gick upp oh åt frukost. sen vid kvart över tio åkte vi till kungsgatan med pappa oh så gick vi in på bion oh skulle kolla på UPP pappa hade fixat biljetter asso fått genom jobbet asso det va förhandpreimär .. den riktiga bio preimären är den 16 oktober om typ en månad haha xD sen när vi gick in fick man ta hur mkt godis dricka oh popcorn man ville. det va årets"brostaden bio" dom har så varje år. sen så kollade vi på filmen den va as bra ;D hah . sen så åkte vi oh käka lunch sen till hallen där va det kvartsfinal eller ngt ;) vi förlorade mot skuru .. pinsamt på måndag.. hah. men sen åkte vi oh lämnade vilda sen åkte vi oh kollade på mikael persbrandt (stavning?) hus hah vet inte vrf x) sen hem nu har vi fixat spegel också ... nu sitter jag här.. oh kollar runt lite :D

strömbergs bil (;

new shoes

viiilda

det jag tog hah juste sen så fick man en påse med massa saker typ tandborste oh sånt.. oh så helium ballonger hah så kuul ;) (A)


men nu ska jag äta hare bra skriver senare puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0