- 090909 -

japp idag är det 090909 ;D
idag så var jag i skolan som vanligt hade , svenska , NO , spanska , lunch , idrott oh matte . det va en ganska sköön dag. sen åkte jag hem efter ett tag åkte jag oh mamma till mölnvik fikade lite och sen handlade lite mat. sen så åkte vi hem oh nu har vi vart hos min kusin med hela släkten det var väll ganska rooligt :) men imorn är det torsdag det betyder att vi slutar 3 -.-' menmen , imorn ska jag nog bara hem oh plugga lite oh städa fan mitt rum är fan katastrof ;o men men nu har ju idol börjat så måste kolla på det oh plugga english.. (;

majja :D

hah ronja oh hennes 97 kompis xD


nu ska jag spana in idol puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0