vecka 23 snart. sen v 24 :D

woho vecka 24 e det sommarlov ! nu ska jag berätta vad jag ska göra dom här två veckorna.
vecka 23.
måndag:
har vårshow grejs hela dan, jag tar väll lite kort o filmar :D klockan halv sju e det typ för familj & vänner så ni får komma och kolla ;)
tisdag: typ skolan sen på kvällen ska jag till skuru :D
onsdag: inget skolan tror jag ?
torsdag: kanske ledig vet ej ?
fredag: inget skolan typ ?
lördag: sover hos emmi :D
söndag: emmi sover här :)
vecka 24
måndag:
grinda m klassen, pappa ska med -.-
tisdag: typ skolan, eller match mot lärarna och sexornas avskeds lunch :D
onsdag: skooolavslutning, ngn som vill göra nåt ? (A)
torsdag: sommarov. vad gör alla ?
fredag: sjukhuset & sjukgymnastik -.- (BLÄÄÄ)
lördag-måndag tror jag: eken cup.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0