vad ska man göra ?

Har lite tråk.. är inte direkt trött så kan inte soova, och jag kommer inte på något direkt kul man kan göra, det är inget bra på tv heller, liksom vad kan man göra då pa & msn e boring, det e man ju redan utloggad från men jag får väll läsa lite bloggar, fast har typ redan läst alla eller iallafall dom jag brukar läsa :) så nu sitter jag och bara försöker komma på nåt att göra, juste på fredag ska man ju vara med emmi, hade tänkt att åka till sickla men jag får ju inte åka buss -.- eller inget barn får göra det när man har gjort en sån här operation, det tycker jag e dåligt ? men jag kom på att man kan ju alltid få skjuts dit lite senare på kvällen och kanske kolla på bio ? har ju två biobiljetter som jag fick på sjukhuset :) men emmi måste köpa lite grejer så vi ska typ till sickla på lördan ist. sen så på fredag sover vi hos nån vet inte vem menmen det löser sig :) någon som vet nåt man kan göra ? ring isåntfall eller iförsig komentera kan ni ju göra :) eller smsa. men nu ska jag läsa lite bloggar och ta medecin tror jag ;) se you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0