<3

jag har lärt mig en grej att vänner kommer & går, men vissa består. hoppas det blir ni.

Louise Broquist - du betyder grymt mkt för mig. alla dagar / helger med dig <3 jag kommer ihåg den dagen du och jag blev riktigt bra kompisar det va på mi & alex fest, med vilda också när vi tex kollade på barnhemmet ! det va kul, hah gud va rädda ni va xD det va lite kul :P du betyder ! <33
Alexandra Fredblad - bebisbestuus, det har alltid vart du & jag. vi har alltid gått i samma klass & dagis,  tex när vi säkte till idrottsklass tsm. nästa år kommer vi inte gå i samma klass :( hjälp. men som tur är så kommer du ju börja i skuru ! du betyder grymt mkt för mig , <3
Michaela Kristiansson - du är som en liten extra lilla syster för mig liksom ;) allti licka snäll, hah. har ganska många minnen med dig, en av dom bästa sakerna på sommarn (om man inte e utomlands) är att vara hos dig och gå ner till den lilla stranden och bada på morgonen sen gå ner till bryggan och bada, äta vatten melon & åka platta det e det roligaste som finns ! <3
Vilda Öhlin -  alla loven med dig vilda ! dom har varit underbara, haha fast du är rätt svår att väcka när du sover ;) hah, alla skräck filmer, eller alla gånger vi har sovit här och alla cuper med dig, du är underbar !
Ebba Ekstrand - har inte känt dig så länge, eller känt & känt. det ända jag kan säga är att du är sjukt ruuulig ! <3
Ronja Westerlund - hah, när jag tänker på dig & mig kommer jag alltid att tänka på när vi va hemma hos dig skit mkt typ förrförra sommarn och körde kort där upp på den där saken när ni typ byggde om, och alla på din gata tyckte jag såg ut som amy daimond ? :/ haha xD thah du har ju vissa problem det märkte  vi när du stog på stolen och sjöng i Alingsås xD tahah, du betyder ! <3
Emma Fälth - Flummkompis, hah alla roliga bilder med dig, och Gotland, och båten. det har varit sjukt kul. fattar inte liksom sjuan  utan dig, våra matte lektioner kommer ju ingen någonsin kunna slå. matten blir roligast med dig. ignorera mig / .... eller fokosera xD hah. bara vi som fattar men ändå. eller våran fina hjälp skylt. thah du & jag is the flumm, (A) <3
Alicia Gustavson Grönlund - har ine "vart" med dig så mkt, men du e liksom en i "laget" och jag skulle gärna vilja känna dig bättre ;) <3
Alexandra Agerhjelm - thailand med dig va ju kuul, kommer bli roligare i sommar tror jag men ändå. kommer du ihåg i thailand när vi körde minigolf på det där stället ? hah det va ju kuul, och du förlora eller iförsig inte om man räknar som du gör den som får mest slag vinner . haha emelie vann ju också över dig ;) hah eller när vi va i Patong och såg Magnus Uggla & den/dom där fullisarna och vi bara satt och garva :P hah eller när vi stog bredvid senen på fisk resturangen, haha.. när dom tyckte vi skulle gå upp och sjunga. hah. sen så hah när vi grävde ner emelie :P thah thailand i sommar m dig igen fast i 1 månad då och med sara :D <33
Malin Strömberg - hah kommer du ihåg golf lägret det va ju kul eller det va ju roligare efter när vi lurade ngra att du bodde på en annan väg och så kom det ut en gammal gumma typ XD hah, det va kuul. har känt dig sen jag va jätte liten och hoppas att jag får känna dig sjuukt länge till för du är skita schyst och rolig, haha bara man inte ger dig godis :P
Sara Bäck - alla år med dig liksom, hur många ggr har vi egentligen vart i vemdalen tsm ? hah i bilen på vägen upp har vi ju alltid lite kul eler hur, med mobilerna :D hah eller när vi va i turkiet, hah och han den där snubben vid glassen xD som lurade oss :P det va kul ! elelrnär vi har vart ute med båten du va ända som va med båda åren ;) det va kul, :) blir ju inge båten i sommar :( men då drar vi ju till thailand ist (A) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0