torsdag imorgon är det fredag.

japp imorgon vaknade man det kändes som det va måndag ? :O hah, sen så åkte man till skolan, glömde busskortet i bilen -.- vi hade svenska i typ 25 min. sen gick vi typ till ängen, vi hade minimaran, hah min klass skulle hålla i uppvärmningen det va ju roligaste i slutet hah, hur fan går den ? :P aja, sen så skulle inte jag springa det va ju inte så oväntat men aja, sen så kunde inte emmie häller springa för hon hade typ gjort illa hälsenan ? och frida kunde inte heller för hon va gravid :) hah skoja men hon sa det till en lärare det va ganska kul, men hon hade ont i magen. men då fick vi räkna varven ni kanske inte fattar men minimaran är typ, man ska springa eller gå så många varv runt ekedalsspåret på 45 minuter, och då fick vi räkna varven. Adam och sofia vann tror jag, i våran klass. dom sprang 12 varv det e faan bra, det e typ 9, nånting km. det e snilligt :) sen så va vi kvar på ängen väldigt länge hah, sen så åkte vi m mats tillbaka alla tjejer typ. sen så körde vi brännboll med 6AB :P hahh, vi ska ju ha match sen mot lärarna det har man alltid eller typ 6orna mot lärarna i brännboll & fotboll :) vi kanske får köra fotbollsmatchen på munkmora i år, ¨på konstkräset :D thha. men sen så gick alla och duschade typ sen så gick vi och åt, soppa.. sen så hade vi lunch rast, sen ngn svenska grejs. sen så slutade vi, kvart i 2. då gick jag hem, hade ju inget busskort, åt lite mellis. sen så gick jag till ekvallen där va, Ronja & Alicia :) sen kom malin då gick vi till coop, köpte glass, sen så tillbaka till ekvallen, då hade Tova kommit, sen så kom mickis :) hah som tappade en macka igår ;) sen så kom vilda & torsten tror jag, sen så efter ett tag sara sen ngra mer ... sen så började träningen.. satt där och kolla, börjar bli boring att kolla på alla träningarna nue ! -.- sen så efter träningen gick jag hem, nu sitter jag häär. aja ikv. vet jag inte vad jag ska göra eller jag ska, äta, plugga, och kanske duscha. och sen så ladda upp ngn bild från idag. men gör det senare, har mammas data nue ;)
/ camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0