tisdag ledig imorn (A)

hah, idag så hade vi sovmorgon till klockan nio. när vi började skulle vi ha engelska men så blev det inte.. thomas är ju fortfarande borta, men vi övade till vårshowen istället. jag gjorde ju ingenting dåe men. sen var det matte, matteprov. vi i den svåra gruppen fick göra två prov grejser och alla andra en... skumt ? men vet inte hur det gick "/ hoppas det gick bra för då blir man ju lite rikare xD hah. men sen så hade vi gympa, satt bara och kollade.. reagerade på vad en person sa till en annan.. blev lite förvånad :O men hah det kan ju alltid va bra att veta (A) hah lite kul. men sen skulle vi äta, idag va det ebbas tur att ta mat till mig, hahah xD men snällt av er faktisgt. <3 det blev ju äckliga skol fisk bullar så jag tog lite raggmunk istället :) sen så gick vi till klubben, satt där.. gjorde inget speciellt. sen så hade vi NO, ganska chill, gjorde inget eller det va någon grejs papper, typ tre delar, och jag emmie och frida hade typ inte börjat på något ? så ann sa att vi fick börja på del tre  på en gång, alla gick ut och gjorde sina papper, eller "gjorde" xD och vi satt kvar inne det va sooft. men på pappret va det bara en fråga och typ 4 papper som man bara skulle läsa -.- men vi blev klara efter typ fem minuter ? :P så då satt vi bara att snacka med ann det va kul när dom va vid fönstret xD ni kanske får någon bild på det, om emmie hann ta någon :) vet inte. men sen så fick vi sluta typ fem över halv två. och vi hade språk tjugo över två, mamma skulle komma till skolan vid två och hämta mig, då fick man ju vänta ett tag men sen kom hon. då skjussade hon mig till kvb där va mie & linnea :) men mie gick till sin tyska efter ett tag då satt jag och linnea och snacka lite :) sen så började spanskan, vi gjorde inte så mycket, fick läxa "/ efter skolan kom mamma och pappa och vi åkte och käkade lunch på en resturang i hamnen, eller jag åt sorbet, mums. sen åkte vi till min sjukgymnastik skulle bara dit och snacka har fått en ny tränare grejs.. och jag skulle gå på ett speciellt sätt fett svårt :O aja imorn är jag ledig :D eller min klass ska ha fri idrottsdag på brunn, och varför ska jag åka dit när jag ändå inte kan göra nåt ? min idrotts lärare sa att jag kunde va hemma :) och på torsdag har vi bara repetitions grej på munkmora hela dan, inför vårshowen. sen på fredag ska man väll göra något med emmie :) ♥ jag kom på en idé på ferdag, för mamma & pappa kanske ville åka in till stan och äta där, då kan man ju alltid kanske åka in till stan kolla på bio och äta ? låter rätt bra men det kommer säkert aldrig fnka menmen xD


bjuder på en bild oxå ;)

jag & emmi länge sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0