TISDAG, IMORN E DET ONSDAG DET BETYDER SKURU (A) <33

heeeeeeeej imorn e det skuru LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAAAAR !!! aja idag har det väll varit en ganska OK dag, efter matten hade vi NO vi fick göra experiment, typ elda på ballonger ngn ting... sen gick vi och åt, bläää. sen kollade vi på film hah det va kul, asso vi hade gjort de själva (Y) hah :P <3  sen så gick man till spanskan, vi fick tillbaka spanska proven, alla rätt (A) hah, sen så slutade vi.. jag gick hem fixade ngra saker sen ner till ekvallen se blev jag hämtad av pappa, åkte och handlade mat sen hem, städade rummet. och nu har jag hamnat här, ovanligt va ? :O hah, xD aja, skriver senare, imorn e det skuru ska bli sjuukt kul sen åkte man m nacka m några (A) :D <3
 Skuru Skola (A)

Kommentarer
Postat av: Anonym

millan! du fick inte alls alla rätt på spanska provet! haha

2009-05-05 @ 22:19:39
Postat av: camilla

jopp enligt hon fick jag ;) hah

2009-05-06 @ 07:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0