SORRY men har inte hunnit !

har inte skrivit på as länge men kan skriva lite kort om torsdag, fredag & lördag nue, hah, men i torsdags efter skolan drog jag mamma o papppa till sickla mamma köpte skor, pappa köpte ett par coola ferrari skor :P och jag köpte skor, jag köpte också, två par tights två par strumpor och skor fast det sa jag ju menmen... sen så åkte vi hem, sen till mickis, efter ett tag kom emelie och alex också (A) :D <3 hah, vi gjorde lite allt möjligt sen vid tre åkteyp alla typ ? men jag sov kvar där, sen klockan halv tre på dan vaknade vi ;O hah xD då gick vi upp åt frukost, hah. sen kom mamma & pappa o skulle hämta bilen men pappa drog typ på en gång, och mamma stog kvar och snackade med lovisa i en timma ? medans jag och mickis skulle bestämma oss vem vi skulle vara hos, det blev hos mig. då åkte vi till mölnvik m mamma, handlade glass & hyrde film. när vi kom hem körde vi lite tv spel, sen kom min syrra & niclas, vi käkade mat sen kollade  vi lite på tv och film sen gick vi och la oss, idag gick vi upp vid typ nio.. tidigt :P hah vi käkade frukost sen åkte vi till sickla, jag köpte ett par till skor, mickis också. sen köpte vi solglasögon och mickis köpte strumpor. sen träffade vi min syrra, niclas & jocke :P sen gick vi och åt på pizza stället. sen tog vi bussen hem, mickis åkte hem till henne och jag till mig. sen på en gång åkte jag mamma o pappa till palantagen skulle kolla på grill ;P träffade uffe o lotta, sen åkte vi till mölnvik, hämtade emmie.sen åkte vi till grisslinge fikade, va på stranden o lite sånt, sen drog vi till gurra köpte godis sen hem till mig, sen till skalman, sen hem o åt, kollade på Robinsson & nu sitter vi här. det va lite kort om min dag, bilder kommer ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0