sony ericsson w995

jag ska fy ny mobil i sommar :D jippi, eller jag får den bara om jag tränar och lite sånt.. men det e ju inte så jobbigt, typ vifta med tårna :O ne men det e typ det ända jag kan göra med ortosen ;) men aja jag har iallafall bestämt mig för en w995. en walkman, med bra ljud och 8.1 megapixel kamera ! woooho. men den har inte kommit än "/ men aja, har fortfarande inte betämt mig för vilken färg ... röd silver eller svart ? vad tyckner ni. kommentera. lite fakta om mobilen,

Vikt: 113 gram
Mått: 97 x 49 x 15 mm
Färger: röd silver & svart
Skärm: 2,6 tum
Program: många.. men väldigt snabb på youtube.
Spel: Bowling, Bubble town, Diamond Island, Guitar rock Tour, Nitrostreet racing, Playman extreme racing, Real fotboll 2, och nedladdningsbara spel.
Kamera: 8,1 megapixlar & lampa (det stog massa annat men fatta inte :P )
jag vill ha den för det är en W mobil, och bra kamera, och mycket spel :D

Kommentarer
Postat av: alexandra

svart såklart älskling :)<3

2009-05-22 @ 12:16:12
Postat av: vilda!

en svart"<3 den e ju snyggast älskling! :D<3

2009-05-23 @ 19:08:46
URL: http://hejheting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0