söndag,

idag vid ett mötte jag alex f i gurra, vi tog 474an till slussen därifrån tog vi T-banan till Hötorget, vi gick och kollade i lite affärer, alex köpte, ett par skor på Lindex, två linnen på JC, och tre par ballerina strumpor, jag köpte också tre par ballerina strumpor. vita. aja sen så efter ett tag gick jag & alex på donken och käkade, sen så vid typ tre/halvfyra kommer inte ihåg när ? kom EmmaB & sofia :) Emma skulle lämna tillbacka en jacka, sen så gick dom och köpte biobiljetter, jag & alex hade redan köpt, vi skulle se, 17 again klockan 16.10 den var as bra ! och rolig xD ni måste se den ! <33 , hah. sen så efter bion gick vi till tunnelbanan, sen så tog vi 74an Hemesta hah, lurade emma att 22an tog mkt längre tid det va kul :P sen på bussen höll vi på med ballonger & en snubbe sa till oss xD kommer film på sofia senare, också kommer det mkt mer bilder sen som jag kommer sno från alex ;) thahha, <33


Dagens Outfitt,
skor - Fred Perry
Jeans - Bik bok
vitt linne - Gina tricot
randigt linne - lixinton
tröja -  Adidas

donken,

alex

alex <33

BION,

skriver mer ikv ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0