som jag sa ..

idag så ringde vilda vid ett tiden ? hon sa att hon skulle komma vid halv tre, och det gjorde hon. när hon kom hir körde vi lite GuitarHeroWorldTour. hah vilda ägde ju på trummor ;) jag på gittar som vanligt hah.. sen så la vi oss och kollade på tv,  sen så vid halv sex kom mia, och hämtade vilda o snackade lite :) sen så åkte vilda hem och nu sitter jag här kollar på tv, vet ni en sak ? jag fick reda på det idag.. fett hemskt ! jag trodde ju att jag skulle bli av med mitt skydd efter sex veckor, men efter sex veckor blir jag av med kryckorna.. jag ska ha skyddet i thailnd.. och typ hela sommarn :O fett hemskt ! kan ju inte kl sig som en normal människa med det "/ skriver senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0