14 saker ni kanske inte visste om mig.

  • med mitt liv vill jag först åka till gbg gå i gymnasium där, handboll sen åka till danmark nåt år, handbollsproffs..för att tjäna penger, sen så åka utomlands jobba som reseledare ett tag. sen hem till sverige och bli fotograf :P
  • jag älskade is när jag var liten. om vi var på resturang beställde jag alltid in glas med bara is.
  • jag har sjungit i kör.
  • jag stannar hellre kvar i sverige på sommarlovet och åker båt, ist för att åka utomlands (det e ju klart, det mpste ju vara bra väder! )
  • det bästa med sommarn är, sportscamp, partille, båtsemestern m sven,max, cicci, eller mm. ta det lugnt på klövholmen & va med polare.
  • jag älskar att åka cabrole, det bästa som finns !
  • jag har aldrig lekt med barbie dokor, men med x-men (aa)
  • jag hatar mitt hår !
  • jag har börjat på alla sporter (handboll fotboll arobix mm.) tsm med alexandra. tror jag :P
  • det e fyra polare som jag har känt sen jag föddes som jag fortfarande har bra kontakt med :)
  • jag tycker att komedier & skräckfilmer är dom roligaste filmerna.
  • jag har inte spelat en ända handbolls match sen den 30 oktober eller jo 2 minuter av en men..
  • jag har inte spelat en ända fotbolls match sen den 11 septemper ( 11-manna)
  • jag gillar att vara ute och springa eller promenader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0