onsdag, :)

idag så åkte man ju till skuru med, Alex, Alex, Ronja, Mickis, Vilda, Sara & Malin :D hah, när vi kom dit samlades vi i café terian, där snackade ngra lärare lite grann, sen så va det upprop det va 19 styckna i min klass dom som gick där hette,
camilla, alexandra, ronja, sara, Agnes, Frida, Lalita, Ibrahim, Oskar, Gustaf, Markus, Viktor, Anna, Dennis, Hanna, Christian, Enja, Madeliene & Ester ;) hah, aja. sen så gick vi runt och kollade lite på skolan sen gick vi in i ett klassrum och snackade lite :D hah och körde knick & knack (AA) hahha, sen så gick vi och åt, det va ju bättre mat än i våran skola iaf (A) men sen så samlades vi igen sen slutade vi då drog alex alex & sara, jag & ronja stannade kvar, hah då kom det ngra mobbade killar och satte sig vid oss ? :O hah, sen kom malin vilda & mickis vi stannade kvar o ville kolla hur deras klass såg ut, sen så åkte jag & rona till nacka gjorde typ inget där.. åt ? sen så hoppade vi på malins buss & åkte till sickla :D där köpte ronja och malin ballerina skor. sen så åkte vi hem, när jag kom hem gjorde jag typ inget eller bytte om sen gick jag och tränade, och nu sitter jag här ska snart äta & duscha, sen göra läääxa -.- hahh xD men skriver nog ngt senare ikv. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0