onsdag & torsdag.

sorry har int skrivit så mycket. men nu kan ni få reda på vad jag har gjort idag & igår iallafall. igår så väkte pappa mig, och jag åt och lite sånt. sen åkte vi till skolan, asso vid typ halv tolv ? jag skulle bara dit och hämta läxor och träffa polarna ? aja iallafall när man kom dit, mötte man ju Thomas och Ann (lärare) pappa snackade med Thomas och jag följde med Ann hon öpnnade till klubben för där va alla underbara, Frida, Emmie, Alex, Mathilda, Alice, Ebba, Mie, Linnéa, Sofia & EmmaB. det va kul. men sen så åkte vi typ hem på en gång. jag behövde inga läxor, det ända thomas sa va att jag kunde läsa eldens hemlighet om jag orkade menmen... sen så sa han att jag inte behövde komma till ekvallen på måndagar så jag får sovmorgon till tjugo i tio typ ! (AA) och till nio på tisdagar men. det e ju typ bara 3 veckor kvar ! hah, sen så åkte jag & pappa till pappas jobb, herregud jag ska aldrig äga ett företag ! man sitter ju bara o snackar i telefon om jobb 24/7 -.- men sen så kom vi dit till pappas jobb. träffade mamma, hah sen va ju min operations polare där ! hah ne men det e en kille som heter ricard (rille) som jobbar däär men han e sjukskriven igentligen. men han va där då oxå. fast han har opererat munnen. han hade underbett fett jobbigt och bara kunna äta flytande ! (han kan inte öppna munnen) han har gått ner 8 kilo på 2 veckor :O hah men sen så har jag ju fått en ny store broshha ! greken.. xD ne men mamma tycker att jag o han e as lika tha :) <3 sen så fixade pappa påsar åt mig eller till mickis o ronja ;) eller han fixade inte för han kunde inte hahah men greken hjälpte till (a) hah, sen drog vi till årsta och köpte god juice ! sen hem och sen vid sju kom lite gäster, tex calle, oscar skulle till skåne.. dom va här o så. sen idag finns det inte så mycket att skriva om, har bara vart hemma och hos farmor, och nu ska jag kolla på Patrik 1,5 så hinner inte skriva eller det kommer bilder senare ;)

dagens outfitt,
shorts - peak performace
piké - lacoste
tröja - peak performance
tjocktröja - peak performance
strumor - h&m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0