onsdag - repetition

idag så gick jag upp vid sju, sen så kvart i åtta typ skjutsade mamma mig till munkmora sen så började vi där klockan åtta. vi hade repetitions dag inför sexornas vårshow som vi ska ha på måndag. det kan nog bli jäkligt bra :P ni kanske får lite bilder, filmer och sånt på måndag :) men det finns inte så mycket att säga, vi liksom körde bara igenom det och repade massa gånger, :P ni får väll komma och kolla på måndag kväll om ni vill se (A) hah, jag vill va med fett kul .. "/ men aja ikv e det match på ekvallen samling klockan 18 och den börjar typ kvart i sju eller nåt. vet inte säkert.. men man kan ju alltid komma ner  och kolla lite :) nu ska jag väll inte göra nånting fram tills matchen. någon som vet nåt man kan göra ? :D /c

Kommentarer
Postat av: friiiida

haha Millan du måste filma när vi kör Margareta dansen asså, eftersom jag kommer göra bort mig för att jag inte kan dansen! ;ooooooooooo

haha.. (a) <3



sen ska jag ju twista också.. :/

2009-05-30 @ 21:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0