onsdag,

som sagt jag och mamma åkte till nacka. fett jobbigt -,- eller asso man får as ont i armarna och benen när man går på krykor, så det blir nog inte nåfot mer, nacka sickla eller stan förän jag får börja gå på båda benen, eller stödja på båda, om 2 veckor. men jag köpte lite saker iallafall, eller mamma betalde men ändå, sen så fikade vi där och åt lunch. sen åkte vi till mölnvik, mamma gick in på ica och handlade mat då gick jag in på filmkjedjan men på väg in träffade jag Ronja och Bianca :) sen så gick jag in o hyrde film, så kom mamma dit hon skulle också ha en film, jag skulle ha tre :) har redan sett två menmen... sen åkte vi hem, och jag kollade på filmarna, och mamma åkte o träna, n väntar jag på pappa, när han kommer ska jag få ta bort plåstret, får se såret då, jag tror det e litet men et inte "/ se så ikväll ska jag ta en låång skön dusch ! från och med idag får jag ta bort skyddet när jag dduschar, förut har jag int e fått blöta benet. fett skönt, ser fram emot det ! men skriver mer ikv. och lägger in i bilder :) (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0