on the sjukhus !

japp nu ligger jag i min sjukhus säng, jag kom hit vid sex ? när jag kom hit fick jag se vart jag skulle sova, jag delar rum eller ja vet inte rktigt vad man ska säga :P med en tjej som har vart här i en vacka, hon har haft en skada i höften, men sen så kom Kim & Klara in och jag skulle få en grej i armen .. thah men jag och Kim snackade om sportscamp så medans :D hah det skulle jag tänka på när jag skulle operera mig också sa dom, sen så vid sju ? gick vi och åt lite kvälls fika, då träffade vi hanna som spelade i 95orna förut, hon skulle operera typ minisken eller nåt :P aja, imorn ska jag opereras vid typ tolv ? och jag får inte äta efter klockan 12 inatt. eller jag får dropp... hah, men jag har mobilen med mig, men jag kommer nog inte skriva så mycket imorn. kommer typ va as trött.. hah, nu har pappa precis åkt.. nu kollar mamma på, halv åtta hos mig. det e ganska skönt här, men skönare hemma såklart (AA) men nu ska jag läsa lite bloggar hah det här har jag med mig, data laddare, böcker, tidningar, nintendo och massa spel, sen kommer pappa med dvd och sånt senare du vet liksom typ VHS häär ? hej välkommen till 2000 talet xD aja nu får ni lite bilde rsom jag tog med webb kameran,


min arm xD

värsta nya blu ray spelarn eller vad ? xD

har man tråkigt så har man ? (AAA)

/ camilla på sjukhuset :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0