någon som har lite pengar över ?


någon som har, 23719 kronor som dom skulle kunna skänka till mig (A) hah, ne men... datan e ju igentligen lite onödig och mobilen ska jag få i sommar så någon som har, 4080 kronor, snälla tänk på att jag e skadad hah ;) men aja tror inte att någon e så snäll, så jag får vll börja spara :D

men det jag vill ha är iaf,
Fred perry linne 299:-
lacoste skor 599:-
kepa 99:-
peak linne 499:-
Le cuq skor 399:-
RM badtofflor 99:-
bikini under + överdel 298:-
Peak tjock tröja 999:-
sss tröja 345 :- (ska köpa snart kanske i veckan)
sss byxor 245:- (ska köpa snart kanske i veckan)
byxor 199:-

sen mobilen o datan men mobilen kommer snart bli min mohahha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0