min helg.

fredag: började med att gå upp och så som vanligt sen så körde mamma mig till kvb. hade spanska, booring. sen så efter det drog typ alla tjejer till donken utom jag och emmi vi åkte till skolan, mamma & pappa skjutasade oss för dom skulle till jobbet. hah markus hade med sig sin bergs sprängare fett jobbigt han gick från kvb till ekedal och bärde på den. fett tugnt men sen så efter ett tag kom han när jag emmi linnea & ebba satt i hallen. men då satte han på musik och så iaf. ganska kul. sen så vid tjugo i tio ? gick vi till musiken men anna-kerstin (våran musiklärare) sa att bara tjejerna skulle ha musik i musiksalen för vi skulle öva på lite låtar. killarna fick vara i klassrummet och öva på lite grejer till vårshowen. sen så vid halv elva hade vi engelska.. det va inte så jobbigt vi skulle bara skriva en historia eller nånting på ett A4 papper. sen så samlades vi i klassrummet. skulle ha svenska. eller bara läsa veckobrevet och lite sånt då bestämde vi också att på matchen mot lärarna skulle vi ha gummistövlar och clown näsa och vara oseriösa, det va ollis idé sen sa han att det va för att vi redan visste att vi skulle åka på stryck hah sen så bestämde vi att på "sexornas lunch" skulle vi starta  mat krig mot lärarna. sen så åt vi lunch.. då fick jag en snille idé att vi kunde kolla på eva & adam på slöjden. så alice & alex sprang hem till alex o hämtade det,sen på slöjden gick tjejerna inn först så vi tog soffan sen så sa våran sy slöjds lärare att vi skulle sätta oss på våra platser först, då fick ju jag sitta på ett jävla bord när vi kolla på film liksom hej jag är skadad ! :@ killarna tog ju såklart soffan. men sen så gick jag och emmi när till gröna. tog taxin hem. när vi kom hem skulle emmi ta en alvedon som hon aldrig tog för hon inte kunde svälja :O haha xD sen så kom vi på att vi kunde göra våfflor eller det va emmies idé. mumms :D sen när vi hade ätit våfflor kollade vi på bröllops duellen. sen blev det så jävla varmt så vi gick ut, gjorde saft och lite is o så :) sen så kom mamma o pappa hem då sprang emmi in och bytte om sen åkte vi m pappa till mölnvik, där köpte vi lite godis och en ben & jerrys. sen drog vi hem. då gick jag & emmi när och körde buzz :) sen va det mat, kött o potatis. sen kollade vi på talang, sen ringde olli o bah, vi kommer nu hej då. japp då kom, olli agge krille r & fredde, men dom gick ner o körde guitar hero world tour på en gång. sen efter ett tag gick dom ut på min gräs matta o lirade fotboll, sen så sa pappa att dom fick bada i bubbel polen om dom ville då sprang dom hem till olli o hämtade badkläder så medans fixade jag & emmi stolar filt och varsin data utomhus. sen kom dom tillbaka och badade vi hade lite vatten krig & pappa slängde i emmie i polen det va väll typ det som hände ? sen vid elva drog dom. då gick emmi o duschade sen snackade vi väll lite och somnade vid typ ett eller nåt ? 
Lördag: vi vaknade vi utav att olli & fredde ringde men vi orkade inte svara vi låsats sov men sen såg jag att dom va på min tomt på väg mot mitt rum, då knackade dom på fönstret men vi låsades soov ! men sen gick dom upp och plingade på och pappa släppte in dom -.- då körde dom typ Guitar hero & buzz sen så kom mamma ner med frukost, mackor dricka och hallon. då gick jag och emmi ut och åt det medans dom spelade sen så vid typ tolv eller nåt drog dom. då bytte jag och emmi om. sen så drog jag emmi mamma & pappa till mölnvik. det va ju värmdödagen. så då var noice där och så. sen så fikade vi där och vid halv tre typ drog vi till sickla vi kollade på hannah montana the movie :D den va bra :P hah det va tre små tjejer som va där dom bah, oh jag skulle verkligen vilja vara som henne... hah, sen så åkte vi hem. jag packade väska. och sen gick vi ut och åt våran glass xD okej vi åt inte för den va så äcklig :P sen kom emmis mamma, dom hade varit på fotbolls cup i vesterås och blivit fett bruna ! eller röda kanske det heter ;) sen så åkte vi iallafall hem till emmi, när vi kom dit satte vi typ oss i soffan sen gick in i köket.. skulle hjälpa till med maten, vid typ tjugo i åtta åt vi, pasta med pesto och permesan och så.. sen klockan åtta va vi tvugna att kolla på robinsson ! fett dåligt.. ellenor vann ju men det va ju typ för hon hade vart tsm m nån av killarna där oså ba blablabla... hade ju hoppats på jarmo eller anna ! dom va ju grymt bäst ! men sen efter robinsson skulle emmi gå in och lägga elias och lena (emmis mamma) åka och hyra film, yes man. och köpa lite godis :) men då satt jag vid datan lite. jag tyckte det tog väldigt lång tid för emmi men det va ju för hon hade somnat xD sen så när lena kom, kollade vi på film den va bra ! sen gick vi och la oss.
söndag: vi blev väkta vid typ tio då gick vi och åt frukost hah emmi du och din oboy :P sen vid elva kanske kom pappa och hämtade mig. då åkte vi och tanka sen hem. då va jag inne på datan i typ 5 min ? sen åt vi lunch.. aj fyfan jag nös typ och hade ketchup flaskan i handen. då flög ketchup flaskan upp i ögat så nu har jag typ ett sår där och det gör ont varje gång man blinkar det e fett jobbigt ! sen vid halv två åkte vi till mormor & morfar fikade lite. sen åkte vi till farmor och fikade lite igen xD sen så efter det drog vi till apoteket på söder har cp ont i halsen kan knappt prata så vi köpte strepsils.sen åkte vi hem. jag duschade och nu har hamnat här ska snart äta.

oj blev lite mkt. men här är lite bilder iaf.


våfflor :)

Emmie :)

fika

emmi på lindex

dåhär ligger jag den här kvällen utan skyddet ! :D

iiis

saaft

emmi hade kul :P

is hjärta.

mumms

ben & jerrys

när dom lira fotboll

guitar hero

baad

nocie :)


Kommentarer
Postat av: lollo

bor i hasse karlssons bardoms hus men han e död tror jag , han knarka typ ihjäl sig elr nått xD<3

2009-05-31 @ 19:39:15
URL: http://nyyfiiken.blogg.se/
Postat av: lollo

han var songare när bandet starta xD<3

2009-05-31 @ 19:40:15
URL: http://nyyfiiken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0