min dag,

mormor kom vid nio tiden, då åkte jag till skolan vi hade vikarie, andreas. thomas va bortrest så vi fick ha hans sån, andreas :P hah han kände tydligen min syrra :O eller hans brosha e kompis med min syrra, :P men vi hade iallafall typ svenska SO och lite sånt där tråkigt, sen så åt vi.. blä, efter det hade vi bara lite tråkig matte, pro imrn -.- sen så kom mormor och morfar o hämtade mig, då åkte jag hem till dom, vi fikade, och sen så vid halv sex typ kom mamma & pappa och vi åt våfflor, sen åkte vi hem.. jag pluggade lite m pappa, sen så kollade jag på tv, det gör jag nu också det e fett roligt (AA) men skriver nog lite senare ses :)

mee

mhm

dagens outfitt,
Byxor - kidzblock
Vitt linne - gina tricot
Rosa linne - Bik Bok
Kofta - Stadium / adidas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0