söndag 17/5

idag vaknade jag vid typ nio ? lite sent... skulle ju ta mina tabletter vid åtta hah men jag tog det när jag vaknade sen så "duschade" jag, eller jag får inte duscha. asso benet men jag tvättade mig lite i handfatet. sen så satte man på sig rena kläder och så. sen så insåg jag att jag typ inte kunde ha några byxor för jag fick inte över dom över skydd grejsen :O men då åkte vi till kidzblock, och köpte tre nya byxor, mamma betalade annars hade det aldrig blivit på kidzblock xD hah, sen så åkte vi till mormor & morfar, där va hela släkten, eller några iallafall. för mormor fyller år imorn (a) sen så åkte vi hem, nu sitter jag här i soffan, och micke kom precis, malins pappa. juste någon som vet hur man får en blogg att bli lite rolig ? min suger !?! :P

/c'

Kommentarer
Postat av: lollo

neje din blogg är bra!

älskar dig gymmz!<3

2009-05-17 @ 17:27:49
URL: http://nyyfiiken.blogg.se/
Postat av: Ella

snygg header! =)

2009-05-17 @ 20:34:56
URL: http://baraellaas.blogg.se/
Postat av: C

Jag tycker att den är braaa :) puss

2009-05-18 @ 08:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0