Lördag.

idag så låg jag i sängen as länge men när jag väl kom upp tvättade jag håret, sen klädde på mig. sen efter ett tag kom syrran & hennes kille, just jag fick frukost på sängen innan, men dom hade köpt med sig pizza. mumms det va länge sen. sen så efter ett tag åkte vi till mölnvik dom skulle köpa ny gittar till deras guitar hero world tour, men det blev inte så istället köpte min syrra ett par flippflopp.. fråga mig inte vrf ? men sen åkte vi hem, körde tv spel... inga komentarer bara att jag e gitarrist och inte trummis xD hah, sen så va det middag det blev, färskpotatis & nöffnöff & muuuh :) ikv ska man väll se på film eller nåt, vad ska alla göra imorn ? :D ni får inga bilder idag, hitta inte sladden, mellan mobilen och datan. men ni får dom imorn kanske ? se you, skriver förmodligen mer senare. eller okej ni får nog en gammal bild :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

äääääntligen :)

2009-05-23 @ 19:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0