lööördaag ! :)

orkar inte skriva om alla andra dagar, eller rättare sagt kommer jag inte ihåg, mamma snackar om massa saker som jag sa men jag kommer ihåg nadda ? ;O thah, jag kommer inte ens ihåg att jag fick en ful mössa, eller att jag fick en sån där mask, typ gas mask så man somnar. thah. men aja mamma kommer iallafall ihåg, men fick inte ta ngra kort där heller men det kanske va ganska bra xD för man vet ju aldrig hur jag såg ut, med tanke på hur mamma såg ut. hon fick ha en blå ful "rock" på sig och en ful mössa. :P

sen så fick jag typ ett stort kylbandage, över knäet. men den pajade ju typ i förrigår kväll.. så dom va tvungen att byta ut det och lite så. sen så igår tror jag, kom PerMats han va överläkare eller vad man ska säga, typ som alla deras chef elllr vad man ska säga ;) aja, han tog bort det, jag kollade lite på såret eller erret :P eller aja knäet iaf. det va ganska svullet, det e det fortfarande men ändå, det såg ganska blodigt ut men ändå inte så jätte.. men då fick jag min ortos elelr det heter det men de e det skyddet som jag har nu och ska ha i 6 veckor -.- menmen.. sen så komemr jag nte ihåg så mycket har vart skit trött !

men idag iallafall. jag vaknade vid typ sju ? kollade på tv. gick på toaletten, och mamma hämtade frukost, blää ! tur att man e hemma nu och får god frukost och mat ! :D hah, sen så efter ett tag så gick jag på kryckor och skulle ha lite "trapp träning" hah xD men det e ju lite svårt när man inte ens får stödja på det andra benet, men då hoppade jag lite upp & ner i trappan, sen så gick jag och la mig igen. sen så kom pappa :D och då började vi packa ihop lite sen va det bara att vänta -.- och då va ju pappa pinsam där xD han körde sin egna "tingeling" låt. han tog en av mina kryckor och körde gitarr på den sen så hoppade han runt och sjöng tingeling, herregud det finns andra människor på ett sjukhus ? :P sen så kom det en annan flicka in i mitt rum, hon kom dit på akut hon hade gjort illa handleden typ ? det va hon och någon i hennes klass mamma som va där. hon hade ramlat när hon sov. eller dom va på klassrese grej, dom va typ från karlstad. och så hade hon sovit i en vånings säng. och skulle operera sig för hon ramlade ner. men sen så vid typ halv två åkte vi därifrån. på vägen hem. stannade vi på donken. och köpte hamburgare, sen heeeeem ! och då la jag mig i soffan ett tag, kollade på film. sen så gick jag ut lite :) sen åt vi.. sen så nu har jag hamnat här ska kolla på melodifestival grejs nu !
kanske blir ngt mer inlägg ikv. vem vet ?
juste .. inatt på sjukhuset kom det in sju styckna som skulle operera sig ? :O fattar inte hur dom hinner ? liksom sju styckna på en natt som kommer in på akut operation. på en avdelning, asso en korridor kan man säga, när det finns massa andra avdelningar också ! aja men nu e jag iallafall hemma :D

jag slänger väll in några bilder också, kan ju inte göra så mycket e ju ganska handicapad så ni få rväll kanske lite bilder då & då ;) men här får ni några iallafall.


"bedövnings plåster" som man fick ha innan.

min arm, en "ingång" fick tre sånna skulle behövt en :P

finfina byxor fick man ha ;)

kylbandaget.

mitt ben.

så som man ligger nu. kommer väll ligga här och lata mig några dar till (A) xD

tänkte väll att pappa måste ha köpt nånting, det blev tydligen en fjärrkontrroll :P

hade lite tråkigt :P en gammal bild på emmie som jag hitta ;)

/camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0