juste ...

alltid när man är på sjukhus och ska göra någon sån här grej brukar man få en grej i armen eller handen, det e typ som en spruta sen saker till så man spruta in medicin, dropp och sånt. sån fick ju jag första dan, men då gjorde dom inget mer med den än satte in den sen andra dan då skulle jag få dropp för då fick jag inte äta ngt på hela dan typ. och då tyckte jag det började göra as ont, och min arm blev jätte stor, så då hade "sprutan" eller vad man ska kalla det åkt ut, så jag hade fått all dropp/mat in i huden ist för blodet så då var jag tvungen att göra om alltig -.- och då fick jag två stycken så nu har jag en i vänste armveck en i höger arm och jag hade en i höger arm veck.

Kommentarer
Postat av: lollo

vad klantiga sjukhus personalen är dom måste ju ha satt den fel :S <3

2009-05-14 @ 16:19:27
URL: http://nyyfiiken.blogg.se/
Postat av: Syrran

Snart kommer jag och tar hand om dig!

puss

2009-05-14 @ 16:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0