hej alla läsare !

hejhej, nu är jag hemma igen. först så giick jag ju till sjukgymnastiken. sen så gick jag till runda huset träffade vilda ♥ vi gunagade lite sen kom lollo in som typ hade vart på bibblan, sen kom bella & hennes mamma. sen kom Malin & alex som hade fått skjuts av alex mamma :P sen så kom mickis m hennes mamma. sen kom sara som e blond & alex a med fredrik. sen så hoppade jag, vilda & malin in i mickis bil (A) vi snackade om skuru. vi kommer inte få gå i samma klass allihopa :( fett låågt. aja, men jag har ju inte ens fått mitt brev ? ;O men jag ska tydligen dit på onsdag ? men sen så kom vi fram, typ Ribby hallen tror jag ? aja vi mötte iaf, Haninges 95or, det va i sommerserien, match tiden va 2x25 fett låågnt :P  aja vi loosade typ med ehh aa... det behöver jag inte skriva här :$ xD aja sen åkte vi hem, bara för jag ville ha vildas yoggi (A):P haha men jag fick lite iaf. tack vilda :) <33 sen så lämnade vi malin o vilda i gurra sen blev jag hem skjutsad. och sen så åt jag på en gång när jag kom hem & nu sitter jag häär. här kan ni få 2 bilder :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0