har opererat mig nu !

japp igår på morgonen duschade jag och massa såna grejer sen vid 1 på dan, rullade dom ner mig i min säng till en våning under, där väntade jag & mamma lite ochmamma fick fula kläder :P hah, sen så fick jag byta säng till en smal oskön.. sen åkte jag in i operations rummet. där va det typ 5 personer, jag bah.. hjälp vfad mycket folk, odm bah, aa men snart kommer operations personalen också, men dom han jag inte se.. för innan dess han jag somna eller jag blev sövdoch lite sånt. sen så efter två timmar blev jag utkörde till uppvaknings grejen. och där vaknade jag och då va mamma & pappa där. då låg jag där fast jag sov typ, eller va as trött. sen så kom han som opererade mig ut, och sa att det var mera saker i knäet som dom hade fixat så båda miniskerna va också trasiga och hela korsbandet va av.. aja sen så fick jag åka till mitt rum och syrran kom, sen ov jag typ bara. har nästan sovit hela tiden tills nu okej inte hela men e as trött ! orkar inte skriva mer nu :D <3

mitt knä.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0