fredag, lördag, söndag & måndag.

sorry har inte skrivit på hela hela helgen, men har liksom inte hunnit. aja men får väll skriva nu (A) i fredags efter skolan väntade jag ett tag på mickis sen kom pappa och hämtade oss, då åkte vi, jag skulle träna / eller göra ngn grej. aja sen efter det åkte vi till mölnvik. köpte glass (AA) sen så hyrde vi också två filmer, sen åkte vi till nacka forum, fick skjuts dit av pappa han skulle köpa en ny dammsugare. och när vi kom dit gick vi runt lite skulle kanske köpa ngt ? efter ett tag gick vi till taco bar, och åt. sen så gick vi och kolla lite va typ inne på lagerhouse i en halv timme, mickis nya fovorit affär ? haha, hon köpte en disktrasa där till sin mamma :Psen så köpte hon också ter par bellerina strumpor vid typ halv sju ? eller nånting hoppade vi på bussen det va ju köö som vanligt -.- men då smsade man ju lite (A) hah, sen kom vi hem, ehh vad gjorde vi då ? aja vi åt väll, kollade på hockeyen/talang... sverige soppor :P hah, aja sen somnade vi väll ngn gång också ? och på lördan vaknade vi typ vid 10/11 ? då kom ronja :D <3 eller vi åt frukost först. sen så kom ronja, vi bytte om och sånt, gjorde oss i ordning, herregud mickis med sitt hår... XD det tar ju bara 20 min ! thah. sen så åkte vi till globen, thaha där va det booring, vi va där vid typ 1 ? sen så åt vi frukost, vid typ tre ? träffade vi tova ! :D sen så kom pappa, vi gick in i globen, och kollade lite, sen skulle vi kolla på SM finalerna i handboll, först var det damerna se herrarna, fast tobbe trollkar va ju där också ") (aa) thah, sen så satte vi oss på våra platser. först va det damerna, sävehof - skövde. man hejade ju på skövde för där spelar en tjej som kommer från gustavsberg, som spela med min syrra :D hah, men sävehof vann med ganska mkt. :( jaja menmen, sen så gick vi runt lite det va typ 2 timmar emellan eller ngt, hah ;) sen så såg vi ngra från norrköping som va på sportscamp, typ sebbe, felix, thah chiken xD aja när mickis såg dom började hon ju springa efter doom.. ohh herregud ... 97a xD det tyckte jag och ronja va as kul & pinsamt elelr för henne :P sen så började herr matchen då kom fedrik & lukas också. det va, guif- allingsås. haha roligaste matchen (AA) för då hittade vi nya kompisar eller ngra killar typ 20 år och fulla. som satt bredvid oss :P dom va as ruuliga ! hah vi snackade med dom as mkt. och dom hade ett bar sol brillor inomhus. och den ena killen hade dom i försvar och den andra i anfall :D och vi fick ha dom i timeout men det blev aldrig :( thah, dom hejade på guif då gjorde vi också det (AA) och vi fick ett papper av dom som det typ stog, GUIF SM GULD 2009, assa som vi skulle hålla upp om dom vann, men dom förlora med typ ngt mål bara, men allingsås spelade as fult.. men aja, hah när dom förlorade frågade jag & ronja vad vi skulle göra med pappret då tog en snubbe fram en tändare och skulle elda upp det, då blev ronja rädd då garvade vi och drog bort pappret, sen knöglade jag ihop det och ronja kastade iväg det :P thha, sen så efter matcherna åkte vi hem ! när vi kom hem åt vi... kyckling :) sen så kollade vi på film, roonja somna -.- sen  gick vi typ och la oss :P sen så på söndagen, så slappade vi bara, vi körde singstar as länge, kollade på Robinsson, det äger (AA) sen så efter ett tag skulle ronja ta bussen hem då följade vi med henne till gurra och köpte glass sen åkte hon då gick jag & mickis till ekvallen, kollade på handboll ett tag. eller två matcher :D sen va et badmington -.- det e boooring ! så då drog vi. när vi kom hem kom vi på att vi ville baka bullar, men vi hade inte allt hemma, då drog vi ner till gurra igen o handla sen hem igen :P sen orkade vi inte baka eller hann typ inte, aja sen så satte vi oss ute och körde lite kort, pappa hade köpt en ny grill :) sen så gick vi in, åt ngt kött :D hah, sen så kollade vi på tv hela kvällen sen så somnade vi. sen gick vi upp typ kvart i sju, åt frukost och sånt där, sen så gick vi till gurra mickis sulle ju till ösby så hon tog bussen och jag gick till ekvallen, jag och alex räknade poäng när dom körde beännboll det va kul (A) sen så gick vi till skolan, hade tyst läsning i typ en halv timme :P sen så hade vi massmedia till lunch, sen så åt vi raggmunk, sen så hade vi matte. sen så slutade vi,  då drog jag till mölnvik och köpte kläder thah, sen åkte jag hem bytte om, sen till sjukgymnastiken... sen kom jag på att jag hade glömt köpa nya tights så då åkte jag till mölnvik och köpte det, sen hem igen. duschade sen åt jag, efter maten åkte jag med pappa till ingarö hämtade lite böcker, och handlade. och nu har jag hamnat här... just om en vecka ska jag operera mig fett scarry :/ och imorn ska man ju inte till skolan :D fast ska till sjukhuset, ska typ snacka med
läkare, och ha ngn intervju ? aja, sen orkar jag inte kolla på träningen, det e as boring och kolla ! bilder kommer ngn annan dag :) <3 juste tahha måste byta header enligt emmie gör det snart ;)

Kommentarer
Postat av: sofia

jävla lång text :O

2009-05-17 @ 10:41:16
URL: http://feliciasofiamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0