förlust m 17-13

somsagt, jag och mamma drog till mölnvik, jag köpte lite grejer för typ 300 ? men mitt kort funka inte så mamma betala :D sen så köpte jag en glass på  kanel & kademumma.. mumms, sen så körde mamma ner mej till gurra / ekvallen då gick jag in där.. hah juste hej adam. xD sen så när jag kom in i hallen tränade 98orna på en halvan av hallen och A flickorna på den andra :) det va bara malin där från 96orna. så jag gick till henne vi snackade lite skit :) sen kom bella sen några till sen typ resten, hah jag dissad av ... xD men aja bryr mig inte det finns andra i livet :D sen så kom ju lilla underbara emmie som jag kommer sakna sjukt i sjuan. snackade med henne medans dom värmde upp sen gick vi och satte oss i secetarieatet m yanette (stavning ?) malins mamma. heh, juste matchen va... det va gurra vs huddinge 95 elit typ :) första halvleken va bra, typ lika hela tiden eller började tappa fem sista minuterna. menmen sen så tappade dom helt i andra, det blev 17-13 till huddinge. men det blir väll vinst i näst match eller det blir ju cup... eken :D men jag satt och snackade m emmie hela tiden om typ allt ? :P sen så efter matchen gick vi till caféterian emmi den klanten hade u glömt mobilen och tappat busskortet :P så hon satt där och vänta på hennes mamma men sen ringde mamma då gick jag till parkeringen, och sen åkte vi hem, nu ska jag snart äta ! skriver nog mer senare. nu fick mamma en snille idé  till emmi, jag får ju inte åka buss så du kan få mitt, du får det imorn ;) om du ser det här emmie ! :) aja nu ska jag äta ses :) (L)  har inte så mkt bilder kan ju inte direkt ta kort nu "/ fett dåligt eller jo jag kan ta kort näär jag sitter still men slänger in en gammal bild :)

Kommentarer
Postat av: emmmie

Hahha , :) vadå klantig ? :O haha :D <3 älskar dej <3

2009-05-28 @ 20:33:58
URL: http://hon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0