Baaada hah

hah så jävla kul och pinsamt :D men idag så var jag i skolan som vanligt, det orkar jag inte skriva om, menni kan läsa det på emmies blogg :) men sen när vi slutade, tog vi taxi hem, det va ju lite kul xD asso det va jag o emmi som åkte hem. när vi kom hem tog vi och gjorde våfflor mumms :) sen kollade vi på, bröllops duellem, film. sen så gick vi ut hade lite kul drack saft och åt glass :) sen så kom mamma o pappa hem då åkte jag pappa o emmi till mölnvik. köpte godis :) mumms.. sen så åkte vi heem. då körde jag o emmie buzz sen käkade vi vid halv åtta ? kött o potatis, sen kollade vi på talang. sen ringde olli o sa att han, krille, agge & fredde skulle komma. och då kom dom. domkörde tv spel,ohherregud pappa e ju så pinsam herregud emmie fattar men nu e dom och badar, och jag lovar bilder kommer lovar ! ni kan läsa mycket bättrepå emmies blogg. men nu badar donm iaf. vete fan när  ska hem ;) men nu har vi vatten krig ses :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0