tordag imorn ferdag !

         
Första bilden: jag som sagt jag & mamma åkte till nacka vi va där vid typ kvart över nio ? sen så gick vi till bikbok det va 50 % på alla varor där. sen till gina & H&M och lite blandat.
Andra bilden: sen gick vi till nacked juice bar och tog en very berry ofc (A) och så träffade vi maria (bäck) och hennes syrra :P
tredje bilden: råkade handla för typ mer än 1000 ? opps.. men jag det jag köpte på bik bok va iallafall, jeans shorts 399:- mjukis shorts 99:- armband till syrran 79:- och samma till mamma. turkost linne 149:- Vitt linne/kläning 199:- och en grå kofta 199 :- sen så va det ju halva priset på allt (Y) men sen så på gina tricot köpte jag ett randigt linne (inte ett sånt där långt) för 79 :- och sen på accent köpte jag en svart väska för 399 :- och ett par solglasögon för 199 :- sen på tyra i hamnen köpte jag en svart kofta för typ 300 tror jag ?
fjärde bilden: vi åkte till gurra och åt sushi mums i love laax ! haha.
femte bilden: alex och emmi kom dit och då gick vi till vårdscentralen för jag skulle kolla mitt knä och en tjej där gjorde rent mitt såår och så.. bilden e på alex och emmi när dom sitter och lääser -.-
sjätte bilden: vi åkte till mölnvik, fikade och köpte drömmar lena (emmis mamma) kom också dit och skulle fika. men vet inte om hon fikade ? xD sen så åkte jag o alex m hem till emmi.
sjunde bilden: jag emmi alex & elias kollade på, chiuauan från beibevely hels, (stavning) den va ganska bra faktisgt (Y)
åttånde bilden: sen käkade vi middag där, pasta med pesto. mamma kom när vi åt men då snackade hon m lena och så :)
nionde bilden: bilden va den ända jag hittade ? men vi skjutsade hem alex sen åkte vi hem och nu har jag hamnat här :)

det här blev lite mobbat inlägg menmen :)

/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0