Tisdag.

I skolan började vi med, engelska.. våran sista engelska lektion :D (har en på fredag också men vi ska städa då ist) fett sköönt ! men på engelskan samlade min engelska lärare typ bara in böckerna & så kollade vi typ på två historier på smortborden :) sen så hade vi matte vi fick tillbaka våra prov. jag fick 19 av 20 och 14 av15 men mina fel va bara min matte lärare som va dålig på att rätta ! på det provet jag fick 19 av 20 på va det bara ett slarv fel... elelr hur alex.. hah alex är min nya advokat ! men mie som inte kan treans multiplikations tabell får rätt.. -.- åhh jag blir fett sur för om jag hade haft rätt hade jag fått tre hundra ! men kanske får det fast typ 200 eller nåt? men sen det andra felet va en sak som han sa att han hade berättat för oss, en matematiskregel.. snark. men vad konstigt att ingen visste om den om han nu hade berättat det flera gånger ! ÄGD. sen så hade vi idrott våran sista idrotts lektion tror jag ? men jag emmie matilda ebba freddan frida agge & henke va kvar i klassrummet vi kunde inte vara med. vi fick typ städa lite, kanske får belöning (a) men sen så va det lunch, våran sista äckliga fisk ! vi kommer aldrig mer äta äckel fisk på ekedal, fett sköönt ! men sen så på rasten va vi bara på klubben. och sen så klockan ett hade vi NO med ann, våran sista lektion med henne :D har egentligen NO imorn med men då ska hennes klass typ paddla tror jag. men vi fick iallafall glass sen va vi typ inne på youtube och alla skrev typ på henkes gips. hah olli och krille hoppade runt med varsin krycka... det där lät lite konstigt, typ som värsta cp klassen, kryckor och gips hah men det e ju jag och henke.. hah det här tycker jag låter ganska kul, han gjorde illa armen och spelade FOTboll och jag gjorde illa benet när jag spelade HANDboll xD men sen så hade vi illafall svenska men gjorde inte så mycket, thomas snackade lite bara... sen så skulle vi till kvb jag mie & frida åkte med tråkiga pappa som tutar 24/7 ? sen så va det spanska vi körde frågesport och kollade film ganska sköönt :) sen kom pappa och hämtade mig sen när jag kom hem så hände en fuckad sak -.- nä men jag skulle typ gå till köket och kryckan va ju blöt så den halkade eller vad man ska säga och då va jag tvungen att ställa mig på det benet som jag har opererats i -.- och det får jag ju absolut inte göra ... och skojaru vad ont det gjorde.. har fortfarande ganska ont men... fy fan ! blir inga bilder nu puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0