TISDAG !

idag gick jag upp klockan sju , klockan åtta åkte jag mamma o pappa till gubbängsfältet , eller jag o mamma, pappa åkte till jobbet på en gång , när vi kom dit gick laget bort till konstgräset men jag och mamma gick och kollade på sven :D han va duktig :) <3 sen gick vi till konstgräset där va det , gurra vs haninge i kvartsfinal den va fett bra ! :D när matchen va slut va det lika då blev det förlägning och haninge hade två utvisningar . så det va 4 mot 6 och det va upp kast och första målet vinner bella tog uppkastet så klart sen så va det ju bara att rulla bollen , så blev det ju lucka i slutet plus att vilda spärrade så då skjut lollo mål från kanten , oh alla bah .. neej hon kan inte gå där igen -.- haha xD men hon hade alltid gått på utsidan och inte satt en ända boll på hela matchen , men då blev det mål iallafall fast hon va ju lite högre upp efter som dom va färre i försvar och så satte hon den iallafall , andreas ( lollos pappa ) bah, det va väll på tiden så hon kanske gjorde något bra den här matchen men det hade ju vart bättre om hon gjort det tidigare så slapp man bli så stressad xD hahah men lukas satt som vanligt hela tiden oh sa att dom skulle looosa :P men faktisgt inte den här gången , sen så gick vi till bana 22 . jag skulle kollat på sven kollade lite men sen skulle vi kolla på 94orna .. dom vann såklart xD men dom kom tvåa i hela eken förlorade med ett mål i finalen :P men våra 98or vann iaf :D sen så va det gurra vs .... något sär lag vi förlora med 16-12 HAHAHAHHA , sen åkte vi hem åkte m malin och Tottis hahah xD tottis det va lite kul i bilen xD sen kom jag hem kollade på tv o va inne på datan sen drog jag och mamma till dellan i hemnen och fikade träffade andrea där från fotbollen ... :) och så träffade vi berit och enar , alex mormor :P sen så åkte vi till konsum mamma handlade jag satt i bilen, sen så åkte vi hem när jag kom hem satte jag mig och läste frida och åt meeelon ;P mumms. sen så kom syrran och vi har fixat lite grejer kanske ska göra en till grej till ...... :D hah men vet inte . nu väntar vi på att pappa ska komma hem så vi får äta ! jag är hungriiiiiiig ! :) (L)
blir inga bilder nu .. sitter vid mammas data , puss.


Kommentarer
Postat av: lollo

mhahah ville bara göra det lite spännande för er xD klart jag sätter bollen :P !

älskar dig<3333

2009-06-16 @ 20:07:42
URL: http://nyyfiiken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0