tbx !

nu är camilla tillbaka ! har lite tårkigt sådär.. men ändå ganska skönt att bara ta det lugnt ibland ! men nu har jag prövat tröjan iaf. den va bra storlek :) nu har jag ingenting att göra... ska väll äta om ett tag och sen börjar ju talang ! men man kan ju alltid smsa ! fast det suger men ändå... här får ni en dålig bild på min tröja ! :D

- blev åt fel håll men pallar inte vända den.


nu börjar mina planer vara klara för imorn och på onsdag.. imorgon går jag väll upp vid tio ? eller när jag vaknar :) sen äter jag frukost, kollar på tv kanske skriver blogg o så.. och packar om jag inte gör det ikv ? sen så åker jag förmodligen m mamma & pappa till ingarö IP och kollar på match matchen börjar halv tolv tror jag. på konstgräset :D sen så åker jag med hem till emmi och vi kanske gör något ? eller ja det e väll klart vi gör men asso xD sen någon gång åker vi till täby. till emmis kusiner, david & adam, (jag känner emmi bra hahha xD) sen så  är vi där.. och sover där vi är förmodligen uppe länge om vi inte somnar (A) så det e ju bara ringa eller smsa :P det är min lördag det... och på onsdag är vi i skolan som vanligt sen så åker jag & emmi (kanske linnéa) och badar & solar ngn stans och tar med mat och bullar och så. sen så sover vi här :D nu vet ni det intresant va ? n o t :P

nu hade jag tänkt att käka middag, eller pappa ska bara snacka klart i tele.. ( med fredrik vem annars ? ) sen så ska vi äta skriver kanske senare, eller det gör jag förmodligen annars hörs vi på mobilen :). puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0