SKURU SKOLA.

nu har jag kommit hem. När jag kom till skuru träffade jag lilla söta michaela kristiansson. vi va där i typ en timme ? ester kom också :D vi satt och lyssnade när harry (våran handbolls/idrotts lärare) och myggan (våran fys tränare) pratade. dom pratade om träningar...fys..resor och skolarbete. det ska bli jäkligt kul sen så efte stannade jag mamma & pappa en halv timme typ? och snackade med myggan & harry om min skada och blablabla... dom tyckte att det va bra att jag hade valt handbolls klass :D men sen åkte jag hem.. mamma hade köpt massa kläder till mig (A) och nu har jag hamnat här.

jag har precis bestämt mig att jag ska byta klass till 7d2 om det går, hoppas hah eller hur  mickis xD hoppas att jag kommer in där.. tror inte att det går så jag får nog gå med lilla ronja och dom :) <3 men det e kul det också :) men det e typ för jag är mycket mer med vilda & micksi och så...

/ C

Kommentarer
Postat av: Alex

Ehm, det är Myran - och inte Myggan.. ;P

Men kul att du ska gå där. Det är grymt!!! :D

2009-06-16 @ 22:09:06
URL: http://alltomalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0