SISTA

jahapp det här är sista inlägget orkar nte skriva mer idag ! men nu ska ni få reda på vad ja ska göra dom närmaste dagarna / veckorna ! :) (L)

vecka 25,
måndag: bara vara hemma , typ åka och träna kanske övertyga mamma om att åka t nacka eller nåt ?
tisdag: kanske kolla på handboll beror på hur det gåår !
onsdag: vara med lilla mickis :D
tosdag: Midsommar ? vete fan.
fredag-söndag: ingenting alla andra drar t sportscamp på söndag tror jag så jag får väll sitta hemma o trååka !
veckan 26,
måndag-tisdag: bara trååka förmodligen alla e ju typ borta ?
onsdagg: ska till äckel sjukhuset ! -.-
torsdag-fredag: vet inte !
sen på fredan eller lördan drar jag emmi syrran o niklas till kålmården en eler två nätter :P
vecka 27,
måndag: packa tyyp ?
tisdag-söndag: drar till gbg, partille handbolls cup .. mobilen är med !
vecka 28,
jag drar till thailand nån gång den vecka och är borta en månad :D (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0