ORKAR ITNE

tror det blir lite blogg paus nu eller jag skriver när jag har tid och lust. mina planer blev helt ändrade idag.. och pallar inte förklara vad jag gjorde men såhär tror jag mina närmaste dagar ser ut.
fredag: gå upp klockan sju !! -.- åka till sjukhuset, kanske käka i stan m pappa sen klockan 2 har jag sjukgym. i gurra sen kommer vilda hit och slaggar här.
lördag: är på gubbängsfältet och kollar på eken sen vet ja inte vad som händer ?
söndag: samma som lördag.
måndag: förmodligen är och kollar på eken.
tisdag: kanske kollar på eken om dom är så duktiga och får spela då har ju inte hänt i så många cuper att dom e kvar tills sist.. typ aldrig inte dom jag har kollat på iaf.. typ :P
onsdag: är med mickis.
men nu ska jag kolla på tv lite. sen film sen somanar jag nog.. så pusspuss. får se när jag skriver nästa gång.. skriver när jag hinner.

Kommentarer
Postat av: vilda!

du ska fåå en ska av mej imoron!<3

hiihi älskar dej !<3

2009-06-11 @ 23:33:24
URL: http://hejheting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0