ONSDAG typ inga mer vanliga lektioner ?

idag så började vi med att gå igenom en läxa, eldens hemlighet.. en bok. sen så läste våran lärare lite för oss sen så gjorde vi ett papper typ eller man fick skriva själv.. vad man ville göra och hur man ville bo och allt sånt när man e 30 år :P sen hade vi rast. sen fortsatte vi lite med det. sen så fick vi typ blåa papper och skrev vårt namn på sen så skickade man runt dom så skulle alla skriva lite typ komplimanger hah alla skrev typ snel på sofias för hon skrev det på allas i typ fyran för hon visste inte hur snäll stavades xD hah men sen så städade vi typ ur lådorna asso slängde massa grejer och så, så nu finns det bara en penna och ett sudd där och det borde ju betyda att det inte e några mer vanliga lektioner. jippi :) sen så hade vi bild i en kvart innan vi gick och käkade, det blev tacos hah vårt bord va ju fint tog inga kort men tror emmie har dom så ni kan ju alltid kolla hennes blogg :P sen så hade vi lite mer bild sen skulle alla andra till bibblan och typ lämna böcker men jag drog hem, pappa koom och hämtade mig då åkte vi hem för pappa hade glömt plånboken. sen åkte vi till mölnvik.. letade efter lite solstolar hittade inga men sen så drog vi till donken, träffade adam där hah. sen så åkte vi till hålludden och kollade lite jag somnade i bilen och nu ligger jag här ! hah men imorn e jag ledig anntingen så e jag bara hemma åker till vårdcentralen och kollar mitt knä och åker till sickla eller nacka m mamma eller så åker jag m mamma & pappas jobb och sen så skjutsar pappa mig till ... så kan jag kolla när min klass ... hah jag vet va det e nu men jag får inte säga :D och sen käkar jag lunch i stan tror jag ? men det får ni reda på ikv vad jag ska göra :)

jag hatar värkligen bloggar utan bilder så här får ni några från min dag :)

  
- hade tråkigt i bilen.

lite roliga pennor jag hittade i min låda :P


/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0