OM EN MÅNAD SITTER JAG PÅ PLANET !

exaakt, om en månad sitter jag på planet på väg till thailand :)

men idag har jag iallafall, vart i skolan det började med att alla tjejerna övade på en dikt eller ne vi övade inte eftersom emmi gick iväg och bäla o då skulle ju typ hälften springa efter. så vi övade inget. sen så tjugo i tio hade vi brännbolls match mot lärarna, sexorna förlorade med typ 58-96 eller nått sånt, hah soppor säger jag bara ! sen så gick vi till klass rummet där kollade vi på bilder från aktivitetsdagarna i fyran och i femman, fyfan det va kul också fick vi chips :P sen så klockan tolv gick vi till matsalen och hade sexornas lunch våran sista lunch i ekedal ! jiiiihu :D det började med att vi satte oss, vi det bordet jag satt vid satt typ, jag,alex,frida,mange,gurra,freddan,Oskar K, chalotta mm. sen så fick vi mat, kycklingklubbor, klyft potatis och lite grönsaker. hah ingela serverade oss och några fler :P sen så va våra lärare från 1-3 dr också eller dom som vi hade på lågstadiet. sen så när vi hade käkat kom typ några småbarns klasser in och sjööng för oss. sen så gick dom. och då sjöng alla lärare en sång :P hah det lät ju sisådär xD sen så höll ulrika tal, sen så gjorde alla tjejerna våran "hemliga grej" det va våran dikt till lärarna (ni får se den snart) sen så fick vi efterrätt, glass med bär typ. hah juste en kul grej, en som serverade bah, vill du ha mer mat ? (till mange) han bah, eru skön elr ? haha ni kanske inte fattar menmen.. sen så gick vi där ifrån vid typ 10 över ett. sen så gick vi till fotbolls planen och där va det lärarna mot sexorna i fotboll. jag och linnéa va inte med så vi satt och tog tid & blåste i pipan xD det va kuul :) sen så kom mamma och hämtade mig, då åkte vi till mölnvik, fikade och köpte lite grejer. sen så åkte vi hem. då softa jag lite i soffan jag va trött (A) sen så duschade jag, sen kom syrran & niklas, då käkade vi.. spagetti & köttfärssås, sen drog dom, då fixade jag mitt hår lite och nu sitter jag här.. väntar på att mina kläder ska torka sen ska jag testa det jag ska ha imrn :P och packa lite grejer tills imorn :) så vi dår se om det blir något mer ikv. puss

Thomas din "lilla" skit, vi tar emot "all" din kritik. Alla lärare snackar om en regel men du om ditt segel. Gubbväskan på G när något ska ske.


Pyttan är nästa på tur, här kan vi snacka om en argsint filur. Du är snäll men vi har ändå fått skäll. Argsint röd igelkott, men goda toaster har vi fått.


Ann hon kan, vissa lärare går in i väggen men du tar alla påskäggen. Du kan aldrig bli riktigt arg, men ibland ser du ut som en varg.


Mats du fixar och trixar så allt ska bli bra, men det blir inte alltid som det ska. Du pratar och pratar, munnen går i ett, precis som gokarten du vann så lätt.


Till sist Charlotta, hon som är så stolt eftersom hon kan räkna till åtta. hon hjälper alltid till, även om man inte vill. Men nu måste vi sluta med Charlotta eftersom hon måste gå på potta.


Vi underbara sexor önskar er bara gott, ni har tur som oss fått.

våran dikt :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0