okej...

jag sa ju att jag inte kommer blogga så mycket i sommar men slänger in ett inlägg då och då , men idag skule jag vart m emmie men så blev det ju inte utan jag ska till mormor och morfar ikv eller på eftermiddan för mamma o pappa har någon grej på deras företag min syrra också (för dom som inte vet jobbar alla på samma jobb xD ) menmen sen så ikväll kommer mammas kusin , helene och hans hah :P kuligt , nä men hans fyller femtio imorn och då ska mamma pappa helene och hans åka någonstans med s¨n där båt tror ... eh ingenaning skit samma så ikv / på eftermiddan åker jag till mormor o morfar dom bor i gurra men ändå sen så kommer helene och hans och hämtar mig där ikväll tror jag eller mamma och pappa det beror på vem som kommer först sen så imorn så ska jag först på äckel päckel sjukgymnastik och sen så e jag ju med emmie vet inte riktigt hur planerna för  oss ser ut men .. :P sen så vid två drar vi från mamma oh pappas jobb med syrran & niklas sen så e det full fart mot kålmården ska bara sova där en natt men ändå.. jag tror vi åker bil safarit imorn ;) och om vi kör monopol då ska niclas få stryk kan jag bara säga mohahah ;) han vann stort igår så ... :P menmen nu ska jag ut i solen ett tag :D får min mobil innan jag drar till gbg förhoppnings vis. skulle fått den igår men då skulle det blivit en silvrig och jag vill ha en svart !
se you next year skojja bara men ses nån gång ;)

Kommentarer
Postat av: Niclas

Klart du ska få en revansch i monopol Camilla. Men om du hade tänkt att vinna så får du nog fuska lite mer. Sen skulle jag inte rekomondera dig att samarbeta med Carro.



// Niclas

2009-06-25 @ 20:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0