okej jag suger på det här med uppdatering menmen..

måste börja med att säga om det saknas lite bokstäver hr och där är det för att jag sitterpå kontorsraft och har en data med trööögt tagent bord ! -.- hahah xD

menmen igår så vaknade jag vid åtta tror jag, då gick jag upp eller ag kom upp vid nio åt frukost och så sen så kollade jag på en film på disney channel denva ganska bra sen så åkte jag och mamma ner till hamnen mamma skulle gå in på tyra en klädes affär för om hade rea och sen ringde emmie då berättade jag vart vi va då ville ju emmis mama också dit så då kom dom ocks mamma köpte inget me jag köpte två tröjor :D hahaha sen så åkte jag med emmies hem till henne är vi kom dit körde vi monopol sen tog vi en paus och käkade lunch sen spelade vi igen haha det va faktisgt kul hon har ju monopol sverige det är ju grymt mycket roligare än vanliga men men :P sen så när vi hade spelat klart.. juste elias vann :P men sen spelade jag och emmie kort typ , bluff nollan och stress ;) haha sen så käkade vi middag juste vi körde lilla jönsson ligan ocså jag vann ! (A) hah eller jag vann två gånger och emmie en gång sen lite senare åkte jag emmie och emmis mamma til mölnvik , hyrde film och kpte lite glass sen åkte vi hem gjorde lite smul paj men de blev bräänd -.- xD hah sen så kollade vi på en film sen kollade vi på en till film sen så gick vi och la oss vid typ ett. sen så imorse gick vi upp vid tio åt frukost och så .. sen körde vi kort sen kom pappa vid typ tjugo över elva då åte jag och pappa till s:t görans sukhuset ! -.- och skule få ett skydd till men vi satt bara där i en timma och väntade typ , för v skulle få det inom en vecka typ så jag får typ bada när jag har fått det ! snaaaaaark, men sen åkte vi och köpte sushi och nu sitter jag här på kontorskraft ;) hah. tror vi ska dra om ett tag ni får bilder senare antar jag :) 

pusspss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0